Тендер на послуги залученого експерта для проведення аналітичного дослідження доброчесності та родинних зв’язків суддів міста Суми

Коаліція Громадських організацій «Сумська платформа реформ» в рамках проекту «Реалізація Дорожньої карти реформ м. Суми» оголошує тендер на проведення аналітичного дослідження доброчесності та родинних зв’язків суддів у 5-ти судових установах міста Суми.

Метою дослідження є виявлення та висвітлення проявів недоброчесності суддів, передача виявлених фактів до компетентних державних органів, прокуратури, ВРП, ВККСУ, посилення  контролю громадськості за суддівським корпусом, убезпечення проявів недоброчесності. У ході дослідження має бути розроблена інфографіка родинних зв’язків шляхом збору та аналізу інформації, яка є у вільному доступі.

Дослідження має включати в себе:

- навчання (підготовку) моніторів шляхом проведення тренінгу (кількість аудиторії не менше 10 осіб);

- аналіз майнових декларацій та декларацій родинних зв’язків суддів, формування звітів за результатом аналізу;

- побудову «мережі» родинних зв’язків суддів м. Суми;

- візуалізація дослідження у формі інфографіки.

 

Кінцевий термін подачі тендерних пропозицій:

вівторок, 27 листопада 2018 року.

Максимальна сума тендеру: 75800,00 грн.

Вимоги до виконавця/виконавців:

Вимоги до тренера - практичний досвід розробки стратегічних планів для громадських організацій, досвід проведення тренінгів з аналізу відкритих даних.

Вимоги до аналітика – досвід аналізу та обробки даних, досконале володіння методами аналізу.

 Участь у тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці напрямки діяльності яких відповідають послугам, щодо яких оголошено даний тендер.

 

Перелік документів, які необхідно надіслати на e-mail maxkorn1983@gmail.com :

- лист-заявка у довільній формі;

- резюме або профіль юридичної особи;

- інформація про досвід надання подібних послуг;

- рекомендаційний лист від громадської організації-партнера про успішну реалізацію подібного проекту;

- орієнтовний план-графік;

- калькуляцію витрат;

- реєстраційні та статутні документи (для юридичних осіб);

- витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виписка з державного  реєстру платників податків (для фізичних осіб-підприємців).

 

Критерії вибору переможців:

1.      Відповідність поданих документів умовам та вимогам оголошеного тендеру;

2.      Підтверджений досвід у сфері надання подібних послуг;

3.      Спроможність надати заявлений обсяг послуг протягом трьох місяців з дня укладення контракту у рамках поданої калькуляції витрат.

 

Контактна особа

Максим Корнієнко

тел.0673452604